Vyhledat

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
28 29 30 31 1 2
Bleší trh Přelovice
Ukliďme Česko - Černá u Bohdanče 2. 4. 2022
Ukliďme Česko - Černá u Bohdanče 2. 4. 2022
3
Velikonoční dílničky v Černé u Bohdanče
Velikonoční dílničky v Černé u Bohdanče
4 5 6 7
Den zdraví v LDN Rybitví
8 9 10
11 12 13 14 15
Zábavný lunapark Vás zve do Lázní Bohdaneč
16
Zábavný lunapark Vás zve do Lázní Bohdaneč
17
Zábavný lunapark Vás zve do Lázní Bohdaneč
18
Zábavný lunapark Vás zve do Lázní Bohdaneč
19
Zábavný lunapark Vás zve do Lázní Bohdaneč
20
Zábavný lunapark Vás zve do Lázní Bohdaneč
21
Zábavný lunapark Vás zve do Lázní Bohdaneč
22
Zábavný lunapark Vás zve do Lázní Bohdaneč
23
Zábavný lunapark Vás zve do Lázní Bohdaneč
24
Zábavný lunapark Vás zve do Lázní Bohdaneč
25 26 27 28 29 30
Pálení čarodějnic 2022
Pálení čarodějnic 2022
1
Drobečková navigace

Úvod > Obecní úřad > Poskytování informací, příjem podání

Poskytování informací, příjem podání

Žádosti o informace

Příjem žádostí a dalších podání

Lhůty pro vyřízení žádosti

Příjem a vyřízení odvolání

Sazebník úhrad za poskytování informací

Formuláře

Žádosti o informace

  1. Osobní podání: na Obecním úřadě v úředních dnech a hodinách:
    pondělí 14:30 - 17:30
  2. Telefonické podání+420 606 660 239
  3. Není-li žadateli na ústně (osobně či telefonicky) podanou žádost informace poskytnuta anebo nepovažuje-li žadatel informaci takto poskytnutou za dostačující, je třeba podat žádost písemně
  4. Formulář písemné žádosti naleznete níže na stránce a můžete jej doručit elektronicky na adresu obec.cerna@cerna-u-bohdance.cz , elektronickou podatelnou, nebo poštou na adresu Obecní úřad Černá u Bohdanče, Černá u Bohdanče 156, 533 41 pošta Lázně Bohdaneč.

Ze žádosti by měly být patrné tyto informace o žadateli:

jméno, příjmení, datum narození, adresa místa trvalého pobytu.

Neobsahuje-li žádost tyto údaje a zároveň jsou údaje potřeba k vyřízení žádosti o informaci, žádost se poté odloží a do sedmi dnů se žadateli zašle výzva k doplnění informací.

Příjem žádostí a způsob podání

  1. Osobní podání: na Obecním úřadě v úředních dnech a hodinách:
    pondělí 14:30 - 17:30
  2. Telefonické podání: +420 606 660 239
  3. Poštou na adresu Obecní úřad Černá u Bohdanče, Černá u Bohdanče 156, 533 41 pošta Lázně Bohdaneč
  4. Elektronicky na e-mail: obec@cerna-u-bohdance.cz (v žádosti nemusí být aplikován elektronický podpis)
  5. Elektronicky datovou schránkou: 4j7a4ip
  6. Elektonickou podatelnou

V případě, že je žádost podána písemně (včetně žádosti podané elektronickou poštou nebo faxem), musí splňovat minimálně tyto náležitosti:

  • komu je žádost určena,
  • jaká konkrétní informace je požadována,
  • kdo žádost podává.

Ostatní žádosti a podání se přijímají rovněž na obecním úřadě v úředních hodinách.

Lhůty pro vyřízení žádosti

Poskytnutí požadované informace od přijetí podání nebo upřesnění žádosti
- do 15 dní s možností prodloužení na 25 dnů. Prodloužení lhůty je možné pouze ze závažných důvodů s tím, že žadatel je o prodloužení lhůty informován (§ 14 odst. 5, § 20 odst. 3 zákona).

Nevztahují-li se požadované informace k působnosti obecního úřadu či obce jako právnické osoby, žádost je odložena a tato skutečnost žadateli sdělena (§ 14 odst. 3 písm. b) zákona) - do 3 dnů od odložení.

Je-li žádost nesrozumitelná nebo formulovaná příliš obecně, je žadatel vyzván k jejímu upřesnění (§ 14 odst. 3 písm. a) zákona) - do 7 dnů od podání.

Podání odvolání žadatelem po obdržení rozhodnutí o odmítnutí informace nebo po marném uplynutí lhůty pro vyřízení žádosti (§ 16, odst. 2 zákona) - do 15 dnů.

Rozhodnutí odvolacího orgánu od předložení odvolání povinným subjektem - do 15 dnů.

Upřesnění nesrozumitelné nebo obecně formulované žádosti na výzvu obecního úřadu (§ 14, odst. 3, písm.a zákona) - do 30 dnů od doručení výzvy.

Příjem a vyřízení odvolání

Způsob odvolání a jeho obsah:

  • Osobně na Obecním úřadě
  • Poštou na adresu Obecní úřad Černá u Bohdanče, Černá u Bohdanče 156, 533 41 pošta Lázně Bohdaneč
  • Formulář pro odvolání proti rozhodnutí o poskytnutí informace
  • odvolání musí obsahovat popis žádosti o podání informace, které nebylo vyhověno, datum a místo podání, odůvodnění odvolání, podpis a bydliště žadatele.

O odvolání rozhoduje:

  • obecní úřad - jedná-li se o informace spadající do samostatné působnosti obce,
  • v případě, že obecní úřad není schopen zcela vyhovět, poskytuje toto odvolání ve lhůtě 15ti dnů k nadřízenému orgánu (krajský úřad)
  • krajský úřad - jde-li o informaci spadající do přenesené působnosti.

O odvolání je nutné rozhodnout do 15 dnů od předložení rozhodujícímu subjektu. Pokud rozhodující subjekt v uvedené lhůtě o odvolání nerozhodl, má se za to, že vydal rozhodnutí, kterým se odvolání zamítá a napadené rozhodnutí potvrdil. Rozhodnutí o odmítnutí žádosti o poskytnutí informace je přezkoumatelné soudem.

Sazby za poskytování informací

Položka Sazba
hodina práce (účtuje se každých započatých 30 min.)
fotokopie nebo výtisk existujícího dokumentu  
- jednostranně formát A4 Kč/ks
- oboustranně formát A4 Kč/ks
- jednostranně formát A3 Kč/ks
- oboustranně formát A3 Kč/ks
- kompaktní disk (CD) Kč/ks
paušál provozních nákladů (materiál, energie)
ostatní náklady dle skutečně vynaložených nákladů

Formuláře